WywoÅ‚uje pożądane emocje klientów
Grafika reklamowa
KsztaÅ‚tujemy wizerunek firmy w oparciu o uporzÄ…dkowanÄ… marketingowÄ… grafikÄ™ reklamowÄ…. Dobry projekt graficzny w najwiÄ™kszej mierze odpowiada za powodzenie naszych kampanii ze wzglÄ™du na percepcjÄ™ wzrokowÄ…. To oczy odpowiadajÄ… za ponad 80% informacji, które odbieramy ze Å›wiata! Dlatego tak ważne jest ukierunkowanie przekazów graficznych.
Proces realizacji
Wywołuj pożądane emocje w sieci.
1.
Analiza
Analiza działalności przedsiębiorstwa, otoczenia biznesowego i konkurencji w celu dobrania najlepszej dobry przekazu graficznego.
2.
Ukierunkowanie
Na tym etapie ustalamy z klientem konkretnego cele przekazu reklamowego oraz oczekiwane reakcje na kampanię. Pozwala to na osiągnięciu zamierzonego relutatu.
3.
Strategia
Aby zrealizować zamierzony cel reklamowy należy ustalić grupÄ™ docelowÄ… oraz formÄ™ przekazu. PamiÄ™tajmy, że każda grupa odbiorców charakteryzuje siÄ™ innymi oczekiwaniami, dlatego strategia komunikacji musi uwzglÄ™dniać jÄ™zyk, styl i sposób przekazu.
4.
Informacje
Na tym etapie starannie dobierane sÄ… informacje, które majÄ… zostać przekazane odbiorcy, a nastÄ™pnie ustalana jest hierarchia informacji.
5.
Stylistyka
Proces projektowania graficznego rozpoczyna siÄ™ od dobrania koncepcji stylu. Stylistyka powinna być dostosowana do brandingu firmy, jest historycznej reklamy oraz wymogów co do reklamy.
6.
Moodboard
Moodboard to tablica przedstawiająca koncepcje linii stylistycznej. Zawiera tekst i grafikę zbliżoną do końcowej propozycji projektu. Graficzna prezentacja w formie tablicy pozwala na ocenę wizualną i emocjonalną propozycji.
7.
Wizualizacje
Opracowując projekt grafiki reklamowej przedstawiamy naszym klientom projekty w świecie realnym: billboardy, roll-upy, teczki z dokumentami czy ulotki. Pozwala to na ocenę użyteczności projektu w praktyce.