top of page

WywoÅ‚uje pożądane emocje klientów

Grafika reklamowa

KsztaÅ‚tujemy wizerunek firmy w oparciu o uporzÄ…dkowanÄ… marketingowÄ… grafikÄ™ reklamowÄ…. Dobry projekt graficzny w najwiÄ™kszej mierze odpowiada za powodzenie naszych kampanii ze wzglÄ™du na percepcjÄ™ wzrokowÄ…. To oczy odpowiadajÄ… za ponad 80% informacji, które odbieramy ze Å›wiata! Dlatego tak ważne jest ukierunkowanie przekazów graficznych.

Proces realizacji

Wywołuj pożądane emocje w sieci.

Analiza wykresu

1.

Analiza

Analiza działalności przedsiębiorstwa, otoczenia biznesowego i konkurencji w celu dobrania najlepszej dobry przekazu graficznego.

2.

Ukierunkowanie

Na tym etapie ustalamy z klientem konkretnego cele przekazu reklamowego oraz oczekiwane reakcje na kampanię. Pozwala to na osiągnięciu zamierzonego relutatu.

UPIT-30.jpg
Szachy sztuk Close-up

3.

Strategia

Aby zrealizować zamierzony cel reklamowy należy ustalić grupÄ™ docelowÄ… oraz formÄ™ przekazu. PamiÄ™tajmy, że każda grupa odbiorców charakteryzuje siÄ™ innymi oczekiwaniami, dlatego strategia komunikacji musi uwzglÄ™dniać jÄ™zyk, styl i sposób przekazu.

4.

Informacje

Na tym etapie starannie dobierane sÄ… informacje, które majÄ… zostać przekazane odbiorcy, a nastÄ™pnie ustalana jest hierarchia informacji.

Image by AbsolutVision
Plakat

5.

Stylistyka

Proces projektowania graficznego rozpoczyna siÄ™ od dobrania koncepcji stylu. Stylistyka powinna być dostosowana do brandingu firmy, jest historycznej reklamy oraz wymogów co do reklamy.

6.

Moodboard

Moodboard to tablica przedstawiająca koncepcje linii stylistycznej. Zawiera tekst i grafikę zbliżoną do końcowej propozycji projektu. Graficzna prezentacja w formie tablicy pozwala na ocenę wizualną i emocjonalną propozycji.

Image by charlesdeluvio
reklama

7.

Wizualizacje

Opracowując projekt grafiki reklamowej przedstawiamy naszym klientom projekty w świecie realnym: billboardy, roll-upy, teczki z dokumentami czy ulotki. Pozwala to na ocenę użyteczności projektu w praktyce.

bottom of page