Social media
Komunikacja poprzez proces
1.
Strategia
W celu opracowania skutecznej komunikacji tworzymy strategię, w ramach której określamy społeczność, do której chcemy dotrzeć, grupę docelową i formy komunikacji. Na tym etapie ważne jest określenie celów biznesowych, dlatego organizujemy spotkania on-line z naszymi klientami.
2.
Rodzaj komunikacji i harmonogram
Po zgromadzeniu podstawowych informacji o naszej społeczności opracowujemy z klientem zagadnienia i tematykę postów w określonym horyzoncie czasowym. Na tym etapie dobieramy również format i szablony postów, które będą określały styl prowadzenia profili.
3.
Branding profili
Po wnikliwych analizach opracowujemy koncepcje brandingu tworząc w tym celu stylistykę graficzną marki (moodboardy), zdjęcia cover będące avatarem do Facebooka i LinkedIn oraz templatkę graficzną postów określającą spójny wygląd postów.
4.
Działania w Social Media
Po pierwszym miesiącu, w trakcie którego opracowywana jest strategia komunikacji i branding wdrażamy działania w social media poprzez uruchomienie kampanii reklamowych i content marketing.