Projektujemy skuteczne marki
Identyfikacja wizualna
Wizerunek, wiarygodność, rozpoznawalność, wÅ‚aÅ›ciwe skojarzenia oraz pozycja na rynku to najważniejsze elementy rozwoju przedsiÄ™biorstwa. Stworzona marka stanowi kapitaÅ‚ firmy zwiÄ™kszajÄ…cy jej wartość i zwrot z inwestycji w materialne aktywa. Opracowujemy koncepcje wizualne zarówno dla znanych jak i nowo powstajÄ…cych marek.
Branding
Budowanie świadomości marki
Branding to ksztaÅ‚towanie Å›wiadomoÅ›ci marki. Jego podstawÄ™ stanowi strategia wizerunkowa, która okreÅ›la najważniejsze cechy oznakowania przedsiÄ™biorstwa oraz wartoÅ›ci, w oparciu o które marka bÄ™dzie kreować swój wizerunek wÅ›ród odbiorców. Dobrze zaplanowany branding pozwala na wyróżnienie siÄ™ na tle konkurencji, a co za tym idzie dotarcie do wiÄ™kszej grupy docelowej klientów. Ważnym jest wykorzystanie wÅ‚aÅ›ciwych narzÄ™dzi graficznych i "mówienie" spójnym jÄ™zykiem we wszystkich kanaÅ‚ach komunikacji.
Elementy identyfikacji wizualnej
Naming i claim
Elementy niezbÄ™dne do komunikacji oraz zapadniÄ™cia w pamięć odbiorcom. NadajÄ… marce indywidualny charakter. Ważny jest również digital, czyli usystematyzowanie marki, na który skÅ‚adajÄ… siÄ™ m.in. wyglÄ…d strony internetowej, newsletterów czy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Logo
Logo stanowi podstawÄ™ identyfikacji wizualnej marki. Jest najbardziej eksponowanym elementem tożsamoÅ›ci marki i wpÅ‚ywa na skojarzenia odbiorcy zwiÄ…zane z danÄ… firmÄ…. Na logo skÅ‚ada siÄ™ sygnet, logotyp oraz tagline wykorzystywane w różnych formach. CzÄ™sto stosowanym zabiegiem w dziaÅ‚ajÄ…cych już przedsiÄ™biorstwach jest lifting logo, czyli zabieg odmÅ‚odzenia wizerunku firmy i dostosowania go do aktualnych standarców i wymagaÅ„.
Księga znaku
KsiÄ™ga znaku okreÅ›la stosowanie logo na różnych polach eksploatacji. To tutaj zawarte sÄ… informacje w jaki sposób wykorzystywać podstawowy znak graficzny przedsiÄ™biorstwa oraz jakie modyfikacje sÄ… zabronione. DziÄ™ki temu unikamy kolizji z wyglÄ…dem strony internetowej, opakowaÅ„ czy billboardów.
Księga marki
Brand Book, czyli KsiÄ™ga Marki to książka zawierajÄ…cy kompletny system identyfikacji wizualnej, w tym stosowane kolory, czcionki oraz materiaÅ‚y użytkowane przez firmÄ™ takie jak wizytówki, koperty, papier firmowy, teczki oraz druki firmowe. KsiÄ™ga marki zawiera również informacje o stylu graficznym firmy, m.in. wyglÄ…d tablic informacyjnych, stylizacjÄ™ reklam czy rollupów.